Clientul Contractează Furnizorul pentru prestarea de servicii de arhivare și raportare a facturilor în format XML (Extensible Markup Language) preluate din sistemul e-Factura ANAF, în numele și cu acordul Clientului prin acordarea autorizării OAuth (Open Authorization) pe bază de semnătura electronică de accesare a datelor Clientului din contul său SPV (Spațiu Privat Virtual) ANAF.
Clientul își exprimă acordul ca Furnizorul să acceseze contul său SPV (Spațiu Privat Virtual) ANAF pentru interogarea bazei de date ANAF, în vederea extragerii facturilor emise și primite în format XML, precum și a oricăror alte mesaje sau informații disponibile prin acest sistem. Aceste date vor fi procesate și înregistrate în cadrul aplicației găzduite la adresa https://app.facturi-online.ro. Clientul va avea acces la un cont securizat, protejat prin nume de utilizator și parolă, din care va putea vizualiza atât facturile primite prin SPV ANAF, cât și pe cele emise către proprii săi clienți, precum și alte informații relevante furnizate de ANAF.
Clientul va avea acces la datele extrase din contul său SPV ANAF, inclusiv la facturile și arhivele XML aferente, atâta timp cât deține un cont valid, activ și pentru care toate plățile aferente accesului la aplicație sunt efectuate la zi. Dreptul de utilizare a aplicației și accesul la informațiile stocate sunt condiționate de achitarea serviciilor conform termenilor contractuali. Clientul înțelege și acceptă că datele stocate în cadrul aplicației îi sunt la dispoziție și sunt găzduite de către Furnizor atât timp cât achită la zi toate serviciile contractate de la Furnizor. În cazul în care Clientul renunță la plata serviciilor sau înregistrează întârzieri în efectuarea plăților, Furnizorul își rezervă dreptul de a suspenda accesul la contul Clientului și de a șterge toate informațiile referitoare la acesta, inclusiv datele extrase din SPV ANAF în numele Clientului.
Furnizorul își rezervă dreptul de a dezvolta și introduce pe viitor noi funcționalități, secțiuni sau instrumente în cadrul aplicației online. Aceste noi funcționalități pot solicita un cost suplimentar pentru acces, iar Clientul va avea opțiunea de a decide dacă dorește să beneficieze de acestea. În cazul în care Clientul optează pentru accesul la noile funcționalități, acesta va trebui să fie de acord cu tariful suplimentar și să achite abonamentul corespunzător pentru utilizarea acestora, conform termenilor și condițiilor specificate de Furnizor la momentul introducerii noilor secțiuni.
În cazul în care Clientul identifică și raportează erori sau disfuncționalități în cadrul aplicației, Furnizorul se angajează să ofere asistență tehnică pentru investigarea și remedierea acestora în cel mai scurt timp posibil, în conformitate cu nivelul de prioritate al problemei. Clientul va raporta erorile prin intermediul canalelor de suport specificate în contract sau prin platforma de suport online. Timpul de răspuns și rezolvare a erorilor va depinde de complexitatea problemei și de impactul acesteia asupra funcționării aplicației. Asistența tehnică oferită pentru remedierea erorilor nu va implica costuri suplimentare pentru Client, cu excepția cazurilor în care se constată că eroarea a fost cauzată de utilizarea necorespunzătoare a aplicației sau de factori externi ce nu țin de controlul Furnizorului.
Clientul declară și garantează că deține în mod legal dreptul de acces la contul SPV ANAF asociat entității juridice pe care o reprezintă sau că a fost împuternicit în mod corespunzător de către deținătorul legal al contului pentru a accesa datele acestuia. De asemenea, Clientul se angajează că este în drept să acorde Furnizorului accesul necesar la datele extrase din contul SPV ANAF în vederea procesării și stocării acestora în cadrul aplicației online. În cazul în care se constată că accesul la contul SPV ANAF nu a fost obținut în conformitate cu legislația aplicabilă sau că Clientul nu deține autorizația necesară, Furnizorul își rezervă dreptul de a suspenda imediat serviciile și accesul la aplicație, fără a aduce atingere altor drepturi sau remedii legale disponibile.
Clientul se obligă să respecte în totalitate prevederile legale referitoare la drepturile de autor și la protecția datelor cu caracter personal în ceea ce privește datele introduse în sistem. Aceasta include, dar nu se limitează la, obținerea tuturor consimțămintelor necesare pentru prelucrarea datelor personale, asigurarea că informațiile furnizate nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale terților și respectarea legislației aplicabile privind protecția și confidențialitatea datelor. Furnizorul nu va fi răspunzător pentru eventualele încălcări ale acestor obligații de către Client și își rezervă dreptul de a suspenda accesul Clientului la aplicație în cazul în care se constată că acesta nu respectă aceste prevederi.
Furnizorul nu va fi responsabil pentru eventualele daune sau litigii generate de conținutul încărcat de Client și își rezervă dreptul de a suspenda sau de a elimina accesul Clientului la aplicație în cazul în care se constată că acesta încalcă legislația aplicabilă sau drepturile terților.
Clientul va achita fiecare factură emisă de către Furnizor în proporție de 100% până la data scadentă menționată pe factură. Clientul va plăti penalizări de întârziere în valoare de 0,5% pe zi din valoarea facturii pentru fiecare zi de întârziere după scadența acesteia.
Furnizorul se angajează să furnizeze Clientului acces la aplicație într-un mod continuu și să depună toate eforturile necesare pentru a asigura o performanță optimă, inclusiv o viteză de răspuns adecvată pentru încărcarea și utilizarea funcționalităților aplicației. Totuși, Clientul înțelege și acceptă că performanța aplicației poate fi influențată de factori externi, precum conexiunea la internet a Clientului, dispozitivul utilizat sau volumul de date procesate, factori care nu se află sub controlul direct al Furnizorului. În situația unor întreruperi temporare ale serviciului sau a unei scăderi de performanță din cauza lucrărilor de mentenanță sau a altor cauze tehnice neprevăzute, Furnizorul va depune toate eforturile pentru a remedia problemele în cel mai scurt timp posibil și va informa Clientul despre natura și durata acestor intervenții. Furnizorul nu poate garanta o disponibilitate sau viteză de răspuns constante în orice moment, dar va încerca să minimizeze impactul acestor situații asupra experienței de utilizare a Clientului.
Clientul se obligă să nu publice niciun material care să conducă către utilizări abuzive sau lipsite de etică ale Proiectului. Materialele și utilizările abuzive și lipsite de etică includ, dar nu se limitează la: pornografie, obscenități, nuditate, răspândirea de viruși, hărțuire, orice activitate ilegală, spamming și violarea intimității altor persoane. Clientul se obligă să-l protejeze și să-l apere pe Furnizor în cazul apariției unui proces ce are la bază publicarea de către Client a unor materiale de genul celor prezentate anterior. Clientul va verifica corectitudinea conținutului Proiectului prin raportare la specificațiile din Anexă înainte de publicarea finală a acestuia și se obligă să-l protejeze și să-l apere pe Furnizor în cazul în care există omisiuni sau erori în informațiile afișate în cadrul Proiectului sau în cazul în care sunt prezentate informații incorecte de către Client.
Acest Contract realizează o relație de confidențialitate între Client și Furnizor. Informațiile (transmise în scris sau oral) privitoare la afacerile, clienții, furnizorii, finanțele, proprietățile, metodele de operare, angajații, documentele care îl privesc pe Client sau pe Furnizor rămân confidențiale. Furnizorul, Clientul, angajații și Subcontractanții ambelor părți vor respecta în totalitate această clauză de confidențialitate. Atât Clientul, cât și Furnizorul se obligă să nu furnizeze informații confidențiale la terți fără permisiunea în scris a celeilalte părți, exceptând cazul în care aceste date sunt cerute de către lege (caz în care înștiințarea co-Contractantului se va face ulterior furnizării informațiilor). Furnizorul are obligația de a folosi informațiile puse la dispoziția sa numai în scopul și limitele prevăzute în prezentul Contract, pentru a personaliza serviciile în raport cu nevoile Clientului.
Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica, schimba, înlătura sau adăuga termeni și condiții la prezentul contract fără notificări sau înștiințări prealabile. Clientul are responsabilitatea de a verifica periodic eventualele modificări și actualizări ale acestui contract. Continuarea utilizării serviciilor după efectuarea acestor modificări va constitui acceptarea tacită a noilor termeni și condiții.
Niciuna dintre părțile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului Contract sau anexelor sale, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, așa cum este definită de lege, sau de orice cauze străine de voința părții și neprevăzute sau neimputabile acesteia. Partea care invocă forța majoră sau existența unei împrejurări exoneratoare este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 7 zile calendaristice de la producerea evenimentului, și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui, eventual, dacă va fi cazul, adaptând în cel mai scurt timp/într-un termen rezonabil obligațiile asumate prin prezentul Contract.
Părțile convin ca toate disputele privind încheierea, nulitatea, interpretarea, executarea sau încetarea prezentului Contract sau rezultate din acesta să fie rezolvate pe cale amiabilă de reprezentanții lor. În cazul în care nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile se vor adresa instanțelor judecătorești competente de la sediul Furnizorului.